خوردن غذاهاي حاوي ويتامين E از جمله آجيل و روغن زيتون باعث كاهش خطر ابتلا به سرطان ميشود.
به گزارش سرويس «بهداشت و درمان» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)منطقه آذربايجان شرقي، محققان مركز سرطانشناسي در اورلاندوي فلوريدا به اين نتيجه دست يافتند كه غذاهايي مانند آجيل و روغن زيتون ميتواند ابتلا به سرطان مثانه را در انسان به نصف تقليل دهد.
محققان اين مركز همچنين گفتند؛ مصرف ويتامين E نقش مؤثري در كاهش حملههاي قلبي دارد اما هنوز از نظر علمي نتوانستند مدارك قابل استنادي را در اين خصوص ارائه كنند.